T.M. Lewin satsar på PR

Internets betydelse för klädesföretag har det ofta skrivits om, nästan alltid med utgångspunkten i unga kvinnliga modebloggare inflytande på sina läsares konsumtionsvanor.

Det är dock inte bara rosa glitterföretag som känner av behovet att bygga goda relationer på internet utan även det anrika skjortföretaget T.M. Lewin. De har under november lanserat ett ”community” där kunder kan skriva frågor, diskutera skjortor och få information om hur man identifierar en kvalitetsslips och hur en skjorta ska sitta.

Ett väldigt ambitöst projekt som även visar på hur PR blir allt viktigare för företag på bekostnad av klassiska marknadsföring.

Annonser
Det här inlägget postades i Stil. Bokmärk permalänken.

En kommentar till T.M. Lewin satsar på PR

  1. Markus skriver:

    Bra initiativ av T.M.Lewin. Angående filmen så känns det som att även kavajfärgen, och inte bara skjortfärgen, också kan spela in i valet av slips.

    Nu till en helt annan sak. Ska för första gången inhandla mig ett par hängslen och tänkte då höra vilken bredd som gäller för vad? Har sett att det både finns tjocka och smala. Är det ungefär som slipsstorleken eller?

    Vänliga hälsningar Markus

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s